Intesar M. Naji

Name: Intesar Mahmood Mohammed Naji.

Date of Birth: 16/01/1978.

Gender: Female.

Address: Palestine- Gaza Strip, Khan Younis, City Center.

Telephone: +972599688244

Email: eyadmohent@hotmail.com

Occupational Field: Education& Training in Technological Field.

Education:

2022: PH. D in Applied Educational Technology.

2016: Master’s Degree in Educational Technology.

2000: Bachelor Degree in Educational Computer.

- Member of the Palestinian Educators Association.

- Fellow of the American Research Foundation in Arbitration and Scientific Evaluation

  Occupation:

  • Currently: Working as a Lecturer in curriculum and Instruction Department at Al- Aqsa University- Gaza, since 2017.   
  • 2015-2016: Head of Archiving and Auditing Department - Deanship of Student Affairs.
  • 2014-2015: Head of Alumni Department - Deanship of Student Affairs.
  • 2008-2014: Head of the Loans, Grants and Aid Department - Deanship of Student Affairs. 

 

Research interests


research in technology, TPACK, strateges

Who am I?

About Me

Riono

Bio

I am a Palestinian academic born in Gaza and a distinguished researcher in applied mathematics, obtained a professorship in mathematics and mathematical physics.

Date & Place of Birth December 02, 1970
Residence Palestine
Email am.sobh@alaqsa.edu.ps
Phone 00970-8-2641622
Achievements

Facts

7

Courses taught

16

Publications

7

Scientific Research

عنوان
عدد مرات الاقتباسات
السنة
فاعلية بيئة تعليمية قائمة على التلعيب في نتمية مهارات إنتاج البرمجيات التعليمية لدى الطالبات المعلمات في جامعة الأقصى
ناجي, انتصار, عقل, مجدي, عسقول, محمد
مجلة الجامعة الإسلامية للدراسات التربوية والنفسية 30 (4), 2022
2022
فاعلية بيئة تعليمية قائمة على التلعيب في تنمية مهارات التعلم العميق لدى الطالبات المعلمات في جامعة الأقصى
ناجي, عقل انتصار, مجدي
Dirasat: Educational Sciences, 2022
2022
فاعلية استراتيجية التعلم القائم على المشروع في تنمية مهارات التفكير المنظومي وإنتاج المشروعات الإلكترونية لدى طلبة كلية التربية بجامعة الأقصى
مهند عبد الله التعبان, انتصار محمود ناج ي
IUG Journal of Educational & Psychological Studies 28 (2), 2020
2020
فاعلية برنامج قائم على منحى TPACKالبيداغوجي لتنمية مهارات التفكير في التكنولوجيا لدى طالبات جامعة الأقصى بغزة
ناجي, انتصار محمود محمد
الجامعة الإسلامية-غزة, 2016
2016
يتعذر على النظام إجراء العملية في الوقت الحالي. عاود المحاولة لاحقًا.

Education

Year : 2022ISLAMIC UNIVERSITY - GAZA ,

Year : 2016ISLAMIC UNIVERSITY - GAZA ,

Year : 1999ALAQSA UNIVERSITY ,

Courses

Basic of Curricula

General Safety

Thinking Development

Teaching Techniques

Computerizing School Curricula

E-learning and its applications

Computer In instruction

Instrucional technologies workshop

Positions

04/02/2009 - - 01/10/2017

Head of